Problemen met abonnementen bij Keolis opgelost - Almere Nieuws


Gepubliceerd op: 18 dec 2017 om 11:20 uur - Laatste update: 18 dec 2017 om 11:22 uur

Problemen met abonnementen bij Keolis opgelost

Geschreven door (volgen?)

De problemen met het Almere Jong abonnement en Randstad Noord abonnement zijn opgelost, meldt Keolis zondagmiddag.

Nadat Keolis in Almere begon op 10 december, ontstonden er klachten over het gebruik hiervan: men had het abonnement wel aangekocht maar kon er niet mee inchecken. Er verscheen een melding dat reizigers onvoldoende saldo op hun OV Chipkaart hadden staan.

Keolis meldt dat bij wie tegoed is afgeschreven als gevolg hiervan, zij contact kunnen opnemen via de klantenservice.



Max Joling

Sinds 2013 ben ik objectief bezig met het schrijven van artikelen en ben ik subjectief in mijn columns voor Almere Nieuws. Daarnaast vlog ik, maak ik foto’s en video’s. Je kunt mij via mijn eigen kanalen volgen via onderstaande icoontjes!

Reactie plaatsen



Houd er rekening mee dat je reactie moet voldoen aan de huisregels.