1

Word jij onze 37,399e volger?

instagram

linkedin

Meer dan 120 kilo aan illegaal vuurwerk in beslag genomen in woning Stedenwijk

12 reacties 112 Stedenwijk


De politie heeft een 43-jarige Almeerder aangehouden na een inval in een woning in de Stedenwijk waar meer dan 120 kilo aan illegaal vuurwerk werd aangetroffen.

Volgens de politie kwam de man in beeld na een anonieme tip via Meld Misdaad Anoniem. Het illegale vuurwerk is in beslag genomen en zal worden vernietigd. De man zit nog vast voor verder onderzoek.

Strafbaar

De politie benadrukt dat illegaal vuurwerk zeer grote schade kan aanrichten en het opsporen en in beslag nemen een hoge prioriteit heeft: zowel het verkopen als het kopen van illegaal vuurwerk is strafbaar.

Wie zich bezighoudt met het (ver)kopen van illegaal vuurwerk, riskeert een gevangenisstraf.


Tags bij dit artikel: Stedenwijk

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Stedenwijk of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.

Vacature-alert - 14 nieuwe vacatures!

Er zijn deze week in totaal 14 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (12)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Dew Rostam op maandag 28 december 2020 om 09.56 uur
Zwaar of sier ; ook niet veel.Maar niet goed te praten.
user
Geplaatst door Çetin Kübra op zondag 27 december 2020 om 15.21 uur
Geen vuurwerk maar drones zullen we zien met nieuwjaar🤣
user
Geplaatst door Bert Jacobs op vrijdag 25 december 2020 om 19.27 uur
Julius daar gaat ons vuurwerk 😜
user
Geplaatst door Stephan Rooijakkers op vrijdag 25 december 2020 om 18.41 uur
Eén jaar geen vuurwerk dus moet je alles maar weggooien of aan de politie geven? Alsof geld aan een boom groeid ofzo.
user
Geplaatst door Lionel Vonk op vrijdag 25 december 2020 om 12.38 uur
Mensen hebben geen idee hoe "weinig" 120 kilo vuurwerk is. De behuizing, al het karton, stopkruid wordt in het gewicht meegenomen. Dit gaat niet om 120 kilo explosief kruid hoor 😂 Daarnaast zijn rotjes dit jaar al illegaal.
user
Geplaatst door Fred Steen op vrijdag 25 december 2020 om 11.00 uur
Ik ben blij dat ik er niet meer woond
user
Geplaatst door Jolanda De Vries-de Rooij op vrijdag 25 december 2020 om 10.54 uur
Meteen het huis uit sodemietere !!!
user
Geplaatst door Richard Boomsma op vrijdag 25 december 2020 om 10.46 uur
Daniel Musch je secret stash gone
user
Geplaatst door Wolfgang Riepl op donderdag 24 december 2020 om 22.01 uur
Wat een mongool, op straat pleuren die mongool.
user
Geplaatst door Chris Schooten op donderdag 24 december 2020 om 22.01 uur
Heledag gewerkt daar niks gezien!🤣
user
Geplaatst door Valerey Fikki op donderdag 24 december 2020 om 20.01 uur
Sharon Fikki waar we gisteren het vuurwerk zagen?🤔
user
Geplaatst door Renate Voets-Westland op donderdag 24 december 2020 om 14.23 uur
Mooi ,scheelt weer op 31 december !