1

Word jij onze 37,574e volger?

instagram

linkedin

Kermis in Almere Stad sluit zaterdagavond eerder, nog onduidelijkheid over zondag

25 reacties 112


De kermis in Almere Stad eindigt ook zaterdagavond eerder dan verwacht, als gevolg van de ongeregeldheden op de vrijdagavond. In plaats van 23.00 uur, sluit de kermis al om 20.00 uur. 

Vrijdagavond was er een lange wachtrij waardoor de wachttijd om het kermisterrein op te mogen, opliep tot anderhalf uur. Er mogen maximaal 900 personen tegelijkertijd op het terrein vanwege de coronamaatregelen.

Het vervroegen van de sluitingstijd is een besluit tussen de gemeente, Almere City Marketing en de exploitanten. Ook zet de organisatie extra beveiligers in en houdt de politie een extra oogje in het zeil.

Het is niet bekend of de kermis ook zondag, op de laatste dag, eerder sluit. Vooralsnog sluit de kermis zondag om 21.30 uur. De organisatie zegt eerst zaterdagavond af te willen wachten.


Vacature-alert - 34 nieuwe vacatures!

Er zijn deze week in totaal 34 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (25)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Robert Lo op maandag 23 augustus 2021 om 07.54 uur
Online kaartjes verkopen, dan komt het wel goed, helaas moet het dan maar zo.
user
Geplaatst door Fina Kool op zondag 22 augustus 2021 om 11.55 uur
Ze doen wat ze willen er wordt in Nederland toch niet gestraft.
user
Geplaatst door Danielle Schellingerhout op zondag 22 augustus 2021 om 10.10 uur
De jeugd verpest het voor hunzelf, lekker dom bezig!
user
Geplaatst door Ruby Helena op zondag 22 augustus 2021 om 08.21 uur
Ze stonden 1.5 uur in de rij al te wachten met goede moed. Geen enkele communicatie dat ze uberhaupt niet meer naar binnen konden komen. Daarnaast kwamen deze mensen in waarschijnlijkheid niet uit Almere. Dit valt niet goed te praten vooral het vechten niet maar er word totaal naar 1 kant gepushed en geen totaal beeld gegeven. Ook word er nu rassenhaat gekweekt. Kan ook een complot zijn met wat ik overal hoor maar goed naar dat de kermis exploitanten de dupe zijn. Komt kermis straks ook na vuurwerk op het verboden lijstje.
user
Geplaatst door Esmiralda Van Dijk op zondag 22 augustus 2021 om 06.50 uur
Vindt dit zo jammer.is er weer na lange tijd kermis geniet er gewn van.maar lijkt alles wat negatief is positief door jongeren wordt ondervonden. En ja er wordt altijd wel gevochten op de kermis en ja ook in 1960.1991.maar verschil is er zeker want als je nu ertussen komt kan je een mes gratis krijgen. En door dit gedrag kan ik best begrijpen dat er straks geen kermis is. Mijk dochter was met haar broertje gegaan en jongeren slaan elkaar echt voor niets Ouders incl mijn zelf.praat elke dag gewn met je kinderen dat ze geen onrust stoken en niet domme dingen op straat moeten doen.mijn gelukje is dat mijn kinderen meer thuis dan buiten zijn,en ik weet met wat voor soort jongeren mijn Kids omgaan. Tip leer de vrienden van je kinderen kennen. Ik heb ze liever in mijn huis dan dat ze slenteren
user
Geplaatst door Glenn Hendriks op zondag 22 augustus 2021 om 01.22 uur
Vindt dit schandalig echt waar ! Groepje van die achterlijke figuren verzieken een avond ! En exploitanten mogen gelijk avond dicht ! . Terwijl die exploitanten werken zich de pleuris uit hun naad! Hebben het erg moeilijk en zwaar ! Kunnen elk uur dat ze open mogen hard gebruiken! . Echt ik wordt misselijk van dit soort gedrag en gezeik .
user
Geplaatst door Sylvia De Heer Wurtz op zaterdag 21 augustus 2021 om 23.33 uur
Zo sneu voor de kermis explotanten. Kunnen ze eindelijk weer open gebeurd er dit. Stelletje debielen denken niet na, dat blijkt maar weer.😡
user
Geplaatst door Michel Brandsma op zaterdag 21 augustus 2021 om 22.41 uur
Tyfus honden die zogenaamd een moeilijke jeugd hebben en het verpesten voor alle gezinnetjes die wel geld willen uitgeven en gezelligheid willen op de kermis. Walgelijk kut volk. 🤮
user
Geplaatst door Marcel Kuil op zaterdag 21 augustus 2021 om 22.10 uur
is r een keer kermis gaan ze knokken , en hebben ze r wat mee bereikt niks dus , zo schorrie morrie nu jullie nest in daar
user
Geplaatst door Johan Masmeijer op zaterdag 21 augustus 2021 om 21.46 uur
Eigenlijk te gek voor woorden omdat kansloze jongeren zich niet kunnen gedragen moet de kermis eerder dicht
user
Geplaatst door Nyamilan Bu Tutik op zaterdag 21 augustus 2021 om 21.38 uur
Oh zo erg En wat gebeurd er als mensen nog ticket hebben vd kermis attracties. Lekker dan
user
Geplaatst door Sharon Peperstraete op zaterdag 21 augustus 2021 om 21.08 uur
Belachelijk om 8 uur al dicht! Erg overdreven hoor.. politie gewoon ze werk doet en handhaaft zoals hoort. Kan het gewoon open blijven. Nu worden alle mensen en de kermis gestraft vanwege grote groep debielen.. en die debielen komen er mee weg ook
user
Geplaatst door Ton van Eijsden op zaterdag 21 augustus 2021 om 20.32 uur
Ik zie alle oudere mensen zeggen dat het asociaal is. Ik kom zelf uit 1966. Vroeger was er altijd vechten op de kermis. Dus ga alsjeblieft niet zo hypocriet doen, we waren vroeger net zo.
user
Geplaatst door Paulien Lien op zaterdag 21 augustus 2021 om 19.57 uur
Belachelijk omdat de jeugd het verziekt, handhaving niet voldoende kan handhaven en de kermis exploitant hier onder moet lijden..
user
Geplaatst door Victor Alexander Meijboom op zaterdag 21 augustus 2021 om 19.11 uur
Misschien toch wat af kijken van China. - Heropvoedings kampen. Of een streng schrikbewind conform gedrag en omgang met mensen binnen de maatschappij
user
Geplaatst door Rich Hermans op zaterdag 21 augustus 2021 om 18.53 uur
🤣🤣🤣 gewoon dicht als de straat verlichting gaat branden. Laat die onruststokers maar lekker in de steek. Ze hebben de hele dag de tijd om even naar de kermis te gaan maar nee ze liggen de hele dag op hun nest en gaan s,avonds de straat op om rottigheid te trappen
user
Geplaatst door Giovanni Gruijthuijsen op zaterdag 21 augustus 2021 om 18.30 uur
‘Max 900 mensen naar binnen’ en maar accepteren🐑🐑🐑😂
user
Geplaatst door Brigitte Smitz op zaterdag 21 augustus 2021 om 18.06 uur
Stoer hoor de kermis exploitant heeft het al zo zwaar en omdat dit tuig het weer verpest verdienen ze weer niks. Ze zullen wel trots zijn op zich zelf 😡😡
user
Geplaatst door Ronny van Tol op zaterdag 21 augustus 2021 om 17.42 uur
Vroeger had je in Almere een paar hele goede hondengeleiders, welke wel raad wisten met dit soort asociaal vuilnis.
user
Geplaatst door Truus Binnendijk-heinsius op zaterdag 21 augustus 2021 om 17.39 uur
Wat is het volgende,?