1

Word jij onze 37,399e volger?

instagram

linkedin

Schietpartij in Markerkant

12 reacties 112 Markerkant

Impressiefoto


In de nacht van vrijdag op zaterdag heeft er aan de Markerkant ter hoogte van GAMMA een schietpartij plaatsgevonden. Dat meldt de politie.

Voor het slachtoffer is een traumahelikopter opgeroepen, het is niet bekend hoe hij/zij er aan toe is.

Het gebied is momenteel afgezet voor onderzoek, ook vliegt er een helikopter boven de stad om de verdachte(n) te zoeken.


Tags bij dit artikel: Markerkant

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Markerkant of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.

Vacature-alert - 14 nieuwe vacatures!

Er zijn deze week in totaal 14 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (12)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Saskia van den Bogaard-Nolte op zondag 16 februari 2020 om 10.57 uur
Kijk dit dan Dianne Kramer...we zaten daar vlak bij 😱
user
Geplaatst door Cobi Doppenberg op zaterdag 15 februari 2020 om 18.27 uur
Nou robin zeg het dan even waar het mis is gegaan . Vorige week op een middelbare school ergens in nederlaand kluisjes controle van leerlingen waren geschrokken van al die messen die eruit kwamen we zijn allemaal aan het doordraaien
user
Geplaatst door Astrid Harry op zaterdag 15 februari 2020 om 10.59 uur
Weer de dienstplicht invoeren
user
Geplaatst door Dionycell Kerindongo op zaterdag 15 februari 2020 om 10.49 uur
Ik woon al 40 jaar in Almere toen ik vanuit Curaçao hierheen kwam leefden we heel gezellig met elkaar ik he Almere echt achteruit zien gaan kinderen krijgen kinderen weten hun kinderen niet op te voeden kinderen slenteren de gehele dag op straat ouders weten niet meer wat hun kinderen doen kijk leerkracht mag tenimmer nooit aan een andermans kind zitten dat moet verboden zijn en verboden blijven het is de taak van de vader moeder om hun kind op tevoeden en randzaken randzaken laten je heb niet voor niets kinderen op de wereld gezet en al helemaal niet dat iemand anders last hebben van jou kinderen is toch te gek voor woorden kinderen krijgen is 1 opvoeden is 2 ouders zijn is voor de rest van je leven mensen moeten gewoon hun verantwoordelijkheden nemen ,vroeger zeiden we verschrikt ,wat hier in Almere tegenwoordig is dat gewoon normaal geworden .
user
Geplaatst door Arina Medina op zaterdag 15 februari 2020 om 09.55 uur
Vind je het gek, ze krijgen geen straf, maar vakanties. Zulke mensen moet je gewoon hard aanpakken net als pedofielen, dieven, ect.
user
Geplaatst door Egbert de Boer op zaterdag 15 februari 2020 om 09.44 uur
Wat ik dan weer niet begrijp kom met blote handen. Maar dat durven we niet zeker!
user
Geplaatst door Lieske van Ginneken op zaterdag 15 februari 2020 om 09.25 uur
Verplichte Militairedienst moet gewoon weer terug komen.
user
Geplaatst door Helen Veenstra Koelewijn op zaterdag 15 februari 2020 om 09.19 uur
Gaat lekker hier in Almere. Komt alles wat crimineel is, hier soms heen?
user
Geplaatst door Natasja Middelkoop op zaterdag 15 februari 2020 om 08.36 uur
Laten we hopen, dat het geen onschuldig persoon is, die is neergeschoten.
user
Geplaatst door Tess Vanwa op zaterdag 15 februari 2020 om 08.33 uur
Elke dag wel een schietpartij, steekpartij of overval.....niet normaal..... En alle straatroven en inbraken erbij..... πŸ™πŸ˜”πŸ˜”πŸ˜”
user