1

Word jij onze 37,399e volger?

instagram

linkedin

Politie maakt eind aan illegaal feest in Markerkant

20 reacties 112 Markerkant


De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag een eind gemaakt aan een illegaal feest dat werd gehouden op het bedrijventerrein in Markerkant.

De politie werkte samen met de handhavers van de gemeente. Toen de inval plaatsvond, sloegen veel feestgangers op de vlucht. Volgens onbevestigde berichten ging het om ongeveer 100 feestende jongeren. Sommigen hadden Halloweenkleding aan.


Tags bij dit artikel: Markerkant

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Markerkant of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.

Vacature-alert - 10 nieuwe vacatures!

Er zijn deze week in totaal 10 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (20)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Marco Cornelisse op maandag 02 november 2020 om 20.26 uur
Meteen opsluiten aub, maar ja dit is nederland
user
Geplaatst door Jeroen Frankfoort op maandag 02 november 2020 om 11.24 uur
Nee zeg, in zo’n maatschappij ga ik niet wonen.
user
Geplaatst door Stephanie van Haagen op maandag 02 november 2020 om 10.19 uur
Ze moeten zelf hun gezond gebruiken. Maar dat lukt ze blijkbaar niet. Ik begrijp dt ze willen feesten, wie niet, maar als ze even nadenken en even geduld kunnen opbrengen kunnen we hopelijk volgend jaar teru naar onze normale leven.
user
Geplaatst door Claudia Roodhuizen op maandag 02 november 2020 om 07.28 uur
Lieve mensen die hier wat hebben geschreven. Willen jullie een stikker omdat jullie je geschiedenis zo goed kunnen.... dank je wel dat ik mijn geschiedenis kon op halen 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
user
Geplaatst door Alexandra Den Boer op maandag 02 november 2020 om 06.35 uur
Ik meld helemaal niks. Leven en laten leven.
user
Geplaatst door Esther Askar-Mulder op maandag 02 november 2020 om 05.36 uur
Nee nooit zal ik feestjes ed doorgeven ! Diegenen die snitschen...,wat voor mensen zijn dat? Die zijn zeker nooit jong geweest.....En wellicht jaloers!
user
Geplaatst door Sylvana van Dissel op zondag 01 november 2020 om 23.48 uur
Zeker weten niet. ga eerst maar eens uitzoeken wat er achter deze echt coronapandemie schuilt en wat de uitdraai is. Het internet staat er vol mee dus niet moeilijk.
user
Geplaatst door Mark van Ingen op zondag 01 november 2020 om 22.22 uur
Ik ben geen verrader dus nee zou het niet melden. Zou eerder mee feesten
user
Geplaatst door Rick de Boer op zondag 01 november 2020 om 22.20 uur
Ik hoop dat dit snel over is, mij teveel gestreste mensen die duidelijk te lang ongelukkig thuis zitten. En de vraagstelling van Almere nieuws ?! Top gedaan. Laten we wat respect hebben voor elkaar we staan niet in elkaars schoenen, bel je wel prima bel je niet ook prima.
user
Geplaatst door Ina van Aalst op zondag 01 november 2020 om 21.44 uur
Never nooit nie.. Alleen ze moeten wel hun verstand gebruiken..
user
Geplaatst door Kees Jonker op zondag 01 november 2020 om 21.11 uur
De jeugd kan niet zonder een feestje of party. Maar wel zonder hun vader, moeder, oma of opa
user
Geplaatst door Rob Schuurman op zondag 01 november 2020 om 20.43 uur
Heel veel mensen moeten toch echt terug naar school als ze de tweede Wereldoorlog er bij halen en of de DDR. Denk even aan je medemens. Alvast dank 🙏
user
Geplaatst door Bianca Bianc op zondag 01 november 2020 om 20.02 uur
Leef niet in 40-45. Dus noop!
user
Geplaatst door Michiel Koenen op zondag 01 november 2020 om 19.47 uur
Volgens mij leven we hier niet in de DDR, dus nee.
user
Geplaatst door Arie van Beusekom op zondag 01 november 2020 om 19.35 uur
Tja niet slim maar begrijp het wel .maar vooralsnog niet slim
user
Geplaatst door Cliff Djaswadi op zondag 01 november 2020 om 19.34 uur
Ik wel ... had ze gewoon gebeld !!! Wij moeten meer rekening houden met anderen dan met ons eigen belang. Iedereen is zo gewend dat de wereld om hem of haar draait. In een crisis als deze zul je belangen af moeten wegen en zijn er dus altijd mensen die relatief veel inleveren. Het zou geweldig zijn als iedereen voor zichzelf wat meer kijkt vanuit “wat kan ik bijdragen om het probleem op te lossen” dan naar “hoe kan ik persoonlijk zoveel mogelijk doorgaan met het leventje dat ik zelf graag wil”
user
Geplaatst door Lien Short op zondag 01 november 2020 om 19.24 uur
Mensen die zulke feestjes verraden hebben zelf geen jeugd gehad 🤣 en gunnen het andere ook niet,.. van mij hoef je geen kont lik actie te verwachten verraad nobody🥰🥳
user
Geplaatst door Gerard Schaapherder op zondag 01 november 2020 om 18.02 uur
Ach waarom als ze ziek worden kunnen ze toch lekker iedereen besmetten en dan later weer huilen dat papa en mama ziek zijn en dat de scholen dicht gaan en zo.
user
Geplaatst door Mark Rietveld op zondag 01 november 2020 om 17.30 uur
Geen respect voor anderen
user
Geplaatst door Miep van der Valk op zondag 01 november 2020 om 16.16 uur
Was de intocht wel helemaal volgens de regels? Niet bij stilgestaan gisteren, maar zet nu wel vraagtekens.