1

Word jij onze 37,399e volger?

instagram

linkedin

Vermist: twee jongetjes van 10 jaar in Noorderplassen

13 reacties 112 Noorderplassen


De politie is woensdagmiddag op zoek naar twee jongetjes van 10 jaar die voor het laatst zijn gezien aan het Ruim in Noorderplassen.

Volgens de politie hebben de twee jongetjes beiden een donkergetint uiterlijk. Eén draagt een bomberjack, zwarte broek, zwart shirt en heeft kort, zwart haar. De ander draagt een camouflagejas, donkere broek en heeft kort, zwart haar.

Een ieder die de jongetjes ziet wordt gevraagd om contact op te nemen met de politie. Een zoekactie met behulp van onder meer Burgernet, heeft tot op heden nog niet geleid tot het vinden van het tweetal.


Tags bij dit artikel: Noorderplassen

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Noorderplassen of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.

Vacature-alert - 17 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 17 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (13)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Joke van der Griend op vrijdag 04 december 2020 om 23.34 uur
Zijn de jongens al terecht
user
Geplaatst door Jolanda Louisa van Lemmeren op vrijdag 04 december 2020 om 15.33 uur
Hoop dat ze gevonden worden
user
Geplaatst door Marianne ten Pierik op donderdag 03 december 2020 om 22.54 uur
Ben zeer benieuwd of ze terug zijn gevonden
user
Geplaatst door Tiny Straat op donderdag 03 december 2020 om 21.10 uur
Ik vind het bijzonder storend, dat er geen update gegeven word, zijn ze nou terecht of niet!
user
Geplaatst door Bianca van Dongen op donderdag 03 december 2020 om 19.51 uur
Jeetje wat slordig dit. Als ze terecht zijn kun je dit toch melden. Sinds woensdag en je hoort niks meer.
user
Geplaatst door Naomi Lisa op donderdag 03 december 2020 om 16.19 uur
Zijn ze al terecht?!!
user
Geplaatst door Angela Meeter op woensdag 02 december 2020 om 23.22 uur
Weet iemand ofdat ze al terecht zijn?
user
Geplaatst door Romeo Lobo op woensdag 02 december 2020 om 18.20 uur
Zijn ze al terecht ?
user
Geplaatst door Jolanda Groenhuijzen op woensdag 02 december 2020 om 17.59 uur
Zijn ze al terecht
user
Geplaatst door Inge Henzen op woensdag 02 december 2020 om 17.37 uur
In de wijk app van NP wordt gezegd dat ze gevonden zijn. Klopt dit?
user
Geplaatst door Tahir Zeljkovic op woensdag 02 december 2020 om 17.28 uur
Weet iemand of ze zijn gevonden?
user
Geplaatst door Nienke Silienie op woensdag 02 december 2020 om 17.03 uur
Zijn ze al terecht?
user
Geplaatst door Oline Gunawan op woensdag 02 december 2020 om 14.42 uur
Ik hoop dat ze nu al gevonden zijn...