1

Word jij onze 37,399e volger?

instagram

linkedin

Voertuig met drugs aangetroffen in Literatuurwijk

10 reacties 112 Literatuurwijk


De politie heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag een voertuig aangetroffen met daarin drugs. In het voertuig zat echter geen bestuurder.

Volgens de politie waren er wel twee personen aanwezig in de omgeving, maar deze vluchtte weg en zijn na een korte achtervolging uit het oog verloren. Het voertuig is in beslag genomen voor verder onderzoek. De aangetroffen drugs zullen worden vernietigd.


Tags bij dit artikel: Literatuurwijk

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Literatuurwijk of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.

Vacature-alert - 17 nieuwe vacatures!

Er zijn deze week in totaal 17 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (10)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Valerie Valerie op woensdag 13 januari 2021 om 00.33 uur
Sanne Van Tilburg was je weer bezig?🤣
user
Geplaatst door Sander Fritscheck op dinsdag 12 januari 2021 om 19.14 uur
Roy Cramer ik had je nog gewaarschuwd 😂😂😂😂
user
Geplaatst door Nadir Nee op maandag 11 januari 2021 om 10.15 uur
Lion k dacht dat je geen auto had
user
Geplaatst door WemoetenDoor Laurent op zondag 10 januari 2021 om 23.09 uur
Als in Nederland minder mensen hun neus poederen, dan gaat het de goeie kant op
user
Geplaatst door Pascal Munniks op zondag 10 januari 2021 om 20.31 uur
Tom wat deed je daar?😂
user
Geplaatst door Jochem van der Burg op zondag 10 januari 2021 om 10.04 uur
Mick Bakker dat heb je snel gedaan pik! 😂
user
Geplaatst door Ralph Kleppe op zaterdag 09 januari 2021 om 22.58 uur
Martijn de Vries kon je niet ff parkeren
user
Geplaatst door Abigail van Stek op zaterdag 09 januari 2021 om 19.40 uur
Ferry van der Kleijn toch zonde
user
Geplaatst door Arie van Beusekom op zaterdag 09 januari 2021 om 16.07 uur
Je mag tegen woorden ook helemaal niks meer he 🤣🤣🤣
user
Geplaatst door Johan Epskamp op zaterdag 09 januari 2021 om 11.27 uur
voertuig was dus niet leeg, er lagen immers drugs in!