Maandag 17 januari 2022
5.7 °c
1

Word jij onze 37,777e volger?

instagram

linkedin

[Video] Brand in centrum Almere Stad: Aldi uitgebrand, Action grote schade

20 reacties 112


In het pand van Action en Aldi in het centrum van Almere Stad is woensdagavond brand uitgebroken. Dat meldt de politie.

De brand brak rond 18.45 uur uit waarna het gebouw werd ontruimd, hulpdiensten zijn ter plaatse. Volgens ooggetuigen zouden de vlammen uit het pand op de begane grond slaan.

Update 19.55 uur: inmiddels is bekend geworden dat de Aldi volledig is uitgebrand. De Action heeft grote schade opgelopen.

Video van de brand

18:46:01: p 1 bmd-01 middel br br gebouw aldi supermarkt regisseurstraat almere 254091 254132 (info: http://www.almere-nieuws.nl/p2000.php?ts=17032021184601&r=Almere)

Geplaatst door Almere Alarmeringen 112 P2000 op Woensdag 17 maart 2021


Vacature-alert - 18 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 18 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (20)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Anouk Veldman op vrijdag 19 maart 2021 om 07.31 uur
Gonny Veldman wow das bij waar we altijd parkeerden
user
Geplaatst door Linda van Reenen op donderdag 18 maart 2021 om 18.38 uur
Wat erg. Gelukkig geen gewonden
user
Geplaatst door Almere Nieuws op donderdag 18 maart 2021 om 12.08 uur
https://www.almere-nieuws.nl/nieuws/22892/almeerder-34-aangehouden-na-brand-aldi-en-action/
user
Geplaatst door Ans Breedveld op donderdag 18 maart 2021 om 08.14 uur
Wat vreselijk! Veel sterkte voor alle medewerkers!
user
Geplaatst door Sonja van Leeuwen op donderdag 18 maart 2021 om 07.29 uur
misschien komt er nu een Aldi in Almere buiten (hoop ik)
user
Geplaatst door Petra Bagerman op donderdag 18 maart 2021 om 06.24 uur
Ik kom hier elke dag. Ken t personeel. Was tevens mijn dagelijkse wandeling.. kak! Wat erg voor ze! Weten ze al waardoor t kwam?
user
Geplaatst door Jackie Overman-Verweij op donderdag 18 maart 2021 om 00.08 uur
Komt omdat de baileys lava zo snel uitverkocht was ...πŸ€ͺ boze klanten Maar voor alle slachtoffers bij deze hel veel sterkte πŸ™
user
Geplaatst door Wouter Krijgsman op woensdag 17 maart 2021 om 23.17 uur
Dan maar naar de Lidl! 😜 Nee hoor...zonder dollen: Sterkte voor de getroffenen!
user
Geplaatst door Amaryllis Poems op woensdag 17 maart 2021 om 22.58 uur
hopelijk komt de Aldi terug, prachtig mooi verbouwd met dezelfde medewerkers die nu doorbetaald krijgen. En action idem dito. Wat kan een brand snel gaan zeg, ongelooflijk. Je zou verwachten sprinklers, brandblussers, brandweer die snel genoeg ter plaatse is.. maar nee.
user
Geplaatst door Ingrid van Raalte-Doorman op woensdag 17 maart 2021 om 22.20 uur
Zo erg. Wat een angst denk ik bij personeel.
user
Geplaatst door Priscilla IJpelaar op woensdag 17 maart 2021 om 21.13 uur
Paula de Grijs nu helemaal geen aldi in Almere meer
user
Geplaatst door Michelle Driehuis Wiggers op woensdag 17 maart 2021 om 21.05 uur
Mary Dudink-Visser nou die baileys toetjes kunnen we nu wel vergeten🀣
user
Geplaatst door Marga van der Lans op woensdag 17 maart 2021 om 20.50 uur
Wow zo erg ik had vrijdag een afspraak bij action
user
Geplaatst door Inge Hazes op woensdag 17 maart 2021 om 20.46 uur
Ik heb gisteren nog gewinkeld in action , heftig zo te zien
user
Geplaatst door Jannie Bandsma-Kruizinga op woensdag 17 maart 2021 om 20.43 uur
Wonder dat de action alleen grote schade heeft!
user
Geplaatst door Anissa Anis op woensdag 17 maart 2021 om 20.21 uur
Mag je eindelijk 20 minuten winkelen bij de Action, heeft het pand grote schade.
user
Geplaatst door Maura Vermerris op woensdag 17 maart 2021 om 20.11 uur
Gelukkig niemand gewond geraakt.
user
Geplaatst door Ludo Van Bolhuis op woensdag 17 maart 2021 om 19.50 uur
Waren de vlammetjes in de aanbieding πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
user
Geplaatst door Denise Neenee op woensdag 17 maart 2021 om 19.48 uur
Ik zie t ja op Omroep Flevoland aardig fikkie
user
Geplaatst door Astrid Lubert op woensdag 17 maart 2021 om 19.40 uur
Het is bij de aldi en action.