1

Word jij onze 37,208e volger?

instagram

linkedin

Code geel vanwege stevige onweersbuien met hagel en veel regen in korte tijd

11 reacties Politiek en gemeente


Het KNMI heeft voor zondag code geel afgekondigd vanwege naderende stevige onweersbuien die gepaard gaan met hagel en veel regen in korte tijd.

Volgens het KNMI trekken de buien vanaf het westen naar het oosten van het land en komen de buien ook over Almere. Code geel is in regio Flevoland van kracht tot zondagmiddag 16.00 uur.

Weerbericht
Het hele weerbericht lezen? Bezoek dan onze weerpagina


Tip: Nederland is aan het eind van de coronamaatregelen! - Toe aan een vakantie door Corendon of trek je er op uit in eigen land en kun je een overnachting bij Fletcher Hotels goed gebruiken?


Reacties (11)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Renate De Jong op maandag 02 augustus 2021 om 11.22 uur
Centrum Almere nu droog!
user
Geplaatst door Bernadette Soethof op zondag 01 augustus 2021 om 19.49 uur
Hier is het nu droog
user
Geplaatst door Marc de Boode op zondag 01 augustus 2021 om 17.30 uur
HEERLIJK!! laat maar komen!
user
Geplaatst door Els van Capelle op zondag 01 augustus 2021 om 16.43 uur
Hier is niets geweest
user
Geplaatst door Cindy Lee Newell op zondag 01 augustus 2021 om 14.45 uur
Heeerlijk weeer. Kan niet klagen 29 graden met volle zon strand zee en Bergen met briesjes.......
user
Geplaatst door Henny van Amsterdam op zondag 01 augustus 2021 om 12.39 uur
Bij ons nog droog. Maar het dreigt wel hoor. Niks aan. De zomer gaat stilletjes voorbij.. werk ze vanmiddag hoor.
user
Geplaatst door Rob van Amsterdam op zondag 01 augustus 2021 om 11.35 uur
Tja en ik zat op de fiets je zal maar moeten werken.
user
Geplaatst door Jeroen Teering op zondag 01 augustus 2021 om 11.22 uur
Hier komt het nu met bakken naar beneden #almerestad
user
Geplaatst door Elles Sprong op zondag 01 augustus 2021 om 11.16 uur
Hier al gemerkt. In 1x stortte het naar beneden.
user
Geplaatst door Leo van Zwol op zondag 01 augustus 2021 om 11.12 uur
Ja regen ..niet echt veel ...onweer 1 donder🤣🤣🤣
user