1

Word jij onze 37,597e volger?

instagram

linkedin

Wordt de Floriade een succes? Dat weten we pas ná de Floriade

16 reacties Politiek en gemeente


Om de Floriade 2022 daadwerkelijk een succes te maken, is de organisatie voornemens om tijdens de wereldtuinbouwtentoonstelling geen informatie te delen over de bezoekersaantallen en de kaartverkoop.

Volgens het college van B&W is het voor zowel de organisatie als de gemeente Almere van het grootste belang dat het evenement een succes wordt. Het succes is afhankelijk van vele factoren als een goed financieel resultaat, innovatieve oplossingen voor duurzame en leefbare steden, een podium voor zowel het nationale als Almeerse bedrijfsleven en langjarige baten die de verdere ontwikkeling van de stad versterken.

Naar verwachting zal pas aan het eind van de Floriade informatie worden gedeeld over hoeveel bezoekers het evenement daadwerkelijk werd getrokken - wellicht om een eventuele flop tijdens het evenement niet te willen stimuleren doordat er weinig bezoekers afkomen in het begin van het evenement.


Vacature-alert - 33 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 33 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (16)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Matthijs Rijsbergen op zaterdag 06 november 2021 om 11.26 uur
Jah en zonder genoeg geld ga ik je niet kunnen laten zien dat ik met bla blabla dit hebben we al gehad leer ermee omgaan
user
Geplaatst door Jo Van De Kamp op vrijdag 05 november 2021 om 14.25 uur
Nope...kost alleen maar geld!
user
Geplaatst door Rich Hermans op vrijdag 05 november 2021 om 11.12 uur
Het wordt 1 grote flop. Ook na de flopriade
user
Geplaatst door Martijn Willemse op donderdag 04 november 2021 om 21.49 uur
Laten we hopen dat het een succes wordt. Kleine kans, maar desalniettemin een kans 😊
user
Geplaatst door Ludo Van Bolhuis op donderdag 04 november 2021 om 20.28 uur
Top of flop flop😂😂😂
user
Geplaatst door Sandra van Breukelen op donderdag 04 november 2021 om 19.16 uur
Transparantie ten TOP gemeente Almere! Als er WEER geld nodig is omdat het zogenaamde “potje” weer eens leeg is, weten ze niet hoe snel de media opgezocht moet worden! 2,5 jaar geleden hadden ze de stekker eruit moeten trekken. Er is nog nooit een Floriade winstgevend geeft. Zal in deze tijd, dat alles duurder wordt ook niet winstgevend zijn.
user
Geplaatst door Ron Punt op donderdag 04 november 2021 om 18.27 uur
Ze willen ons niet aan het lachen maken!
user
Geplaatst door Johan Kraan op donderdag 04 november 2021 om 18.11 uur
Echt is er nog iemand die denkt dat het een succes wordt???😅😅😅
user
Geplaatst door Bonny Clyty op donderdag 04 november 2021 om 18.04 uur
Nu een extern bedrijf er op zetten om ze in de gaten houden
user
Geplaatst door Ron Schmitz op donderdag 04 november 2021 om 18.04 uur
politici pretenderen toch transparant te zijn. wederom een voorbeeld hoe het niet moet. en dan vragen ze zich af waarom de belasting betalende burger steeds minder vertrouwen in de politiek krijgt. en dan voor degene die dan zegt " je kiest ze zelf". het maakt niet uit wie je kiest. elke samenstelling gaat voor de eigen ideeën en hoe hun CV er onder aan de streep eruit ziet. luisteren naar de kiezer is er niet meer bij. helaas.....
user
Geplaatst door Rene de Pree op donderdag 04 november 2021 om 17.33 uur
Geen succes is ons belastinggeld terug?
user
Geplaatst door Daniella Schmitz Marinissen op donderdag 04 november 2021 om 17.31 uur
Is nog nooit een succes geweest. Altijd verlies.
user
Geplaatst door Ans Ham op donderdag 04 november 2021 om 17.28 uur
Serieus? vooral niet bekend maken, want dan kunnen ze na afloop ook niet meer "creatief boekhouden" 🤑🤑🤑🤑
user
Geplaatst door Celina Ernst op donderdag 04 november 2021 om 17.25 uur
Is dit een serieuze vraag?
user
Geplaatst door Nico Sneekes op donderdag 04 november 2021 om 17.23 uur
Ze zijn vast bang dat de stekker er voortijdig uitgetrokken wordt vanwege de hoge verliezen. Kop in het zand steken of struisvogelpolitiek?
user
Geplaatst door Geoffrey de Haan op donderdag 04 november 2021 om 17.17 uur
Alles wat groots neergezet wordt in Almere FLOPT! Geld over de balk…..