Het weer in Almere

  • Vandaag

    Wo 30 november 2022
    8 °C
  • Morgen

    Do 01 december 2022
    7 °C
  • Overmorgen

    Vr 02 december 2022
    4 °C

Meer weer? Klik hier

Woensdag 30 november 2022
6.4 °c
2

Word jij onze 38,728e volger?

instagram

linkedin

[Video] Restaurant Onderweg volledig verwoest na grote brand

12 reacties 112


In de nacht van zondag op maandag heeft er een grote brand gewoed bij restaurant Onderweg, langs de A6. Als gevolg van de brand is het pand volledig verwoest.

De brand brak zondagavond rond 23.45 uur uit, maar het sein ‘brandmeester’ kon pas rond 03.40 uur worden gegeven. Niemand raakte gewond bij de brand.

Volgens de brandweer is de oorzaak van de brand niet bekend, en zal dat ook lastig worden om te achterhalen gezien het pand volledig is uitgebrand.



Reacties (12)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Ria Misdorp op maandag 29 augustus 2022 om 11.00 uur
Sterkte hebben er heerlijk. Gegeten hoop dat t weer opgebouwd word
user
Geplaatst door Veronica D. Helsloot op maandag 29 augustus 2022 om 10.44 uur
Heftig 😥 Sterkte voor de eigenaar en personeelsleden!
user
Geplaatst door Grada Tijssenraad op maandag 29 augustus 2022 om 09.32 uur
Ik kreeg om 23.30 uur een appje van mijn zoon dat Onderweg in de brand stond (hij was bij Mac) dus is al veel eerder begonnen. Vlak daarna was de brandweer er.
user
Geplaatst door Dhiraj Kalapnat op maandag 29 augustus 2022 om 09.30 uur
Sterkte …we kwamen hier altijd met plezier.
user
Geplaatst door Jan Wiesemann op maandag 29 augustus 2022 om 09.16 uur
Ik kijk vanuit mijn flat naar het bord van MC Donald maar heb er niets van gemerk tot dat ik het hier lees.
user
Geplaatst door Neela Narwade op maandag 29 augustus 2022 om 08.59 uur
Live gezien om 23,45 uur sterkte eigenaar!
user
Geplaatst door Ron Ketelaar op maandag 29 augustus 2022 om 08.50 uur
Vreselijk hoop dat het restaurant kan worden herbouwd
user
Geplaatst door Ludo Van Bolhuis op maandag 29 augustus 2022 om 08.35 uur
Deze situatie kent alleen maar verliezers veel sterkte voor de eigenaar
user
Geplaatst door Joze Knoopje op maandag 29 augustus 2022 om 08.34 uur
Zo jammer,hoop dat er een nieuwe terug komt,mooie plek.
user
Geplaatst door Martin de Groot op maandag 29 augustus 2022 om 08.29 uur
jammer en sterkte voor eigenaar en personeel. ik hoop dat ze het weer opbouwen.
user
Geplaatst door Wendy Groote op maandag 29 augustus 2022 om 08.18 uur
Zo erg 😢 Hij heeft zo hard gevochten voor het bestaan van zijn restaurant. Heel veel sterkte.
user
Geplaatst door Belinda Wenink op maandag 29 augustus 2022 om 08.16 uur
Kan het zien vanuit huis....volledig afgebrand.