Het weer in Almere

  • Vandaag

    Wo 30 november 2022
    8 °C
  • Morgen

    Do 01 december 2022
    7 °C
  • Overmorgen

    Vr 02 december 2022
    4 °C

Meer weer? Klik hier

Woensdag 30 november 2022
6.1 °c
2

Word jij onze 38,728e volger?

instagram

linkedin

Gratis planten af te halen bij Floriade

21 reacties Politiek en gemeente

Foto via metropoolregioamsterdam.nl


Almeerders hebben de kans om in het weekend van 15 en 16 oktober, gratis planten af te halen op het terrein van de Floriade in Almere. Op beide dagen kunnen Almeerders zich tussen 10.00 en 15.00 uur melden op het terrein. 

Doordat het terrein na de Floriade zal worden ingericht als woonwijk, moet het terrein kaal worden opgeleverd. Een ideale kans voor Almeerders om meer sfeer in de eigen tuin te brengen met gratis planten. 

Artikel gaat hieronder verder

De Floriade opende haar deuren in april van dit jaar waarbij de opening werd verricht door koning Willem-Alexander. Op zondag 9 oktober opent de Floriade voor het laatst haar deuren voor het publiek.



Reacties (21)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Annelies Liezen op vrijdag 30 september 2022 om 16.28 uur
Dag allemaal K heb gisteren geprobeerd om mij aan temelden via de link voor gratis planten, en tit mijn verbazing is dat nu gesloten....ik wil er heel graag bij zijn
user
Geplaatst door Naomi Wijers op maandag 26 september 2022 om 20.41 uur
Zo zonde... Afgelopen zaterdag waren ze er nog plantjes in aan het zetten op de Floriade... 🙈. Zou Almere sieren om de begroeiing te laten staan er eromheen te bouwen... Echt doodzonde!!! Lekker duurzaam... 👎
user
Geplaatst door Larissa Smith op maandag 26 september 2022 om 20.23 uur
Jammer dat het alleen voor mensen uit Almere is, ik uit Lelystad had ook graag wat plantjes willen hebben voor in onze tuin.
user
Geplaatst door Jolanda de Kip op maandag 26 september 2022 om 20.17 uur
Dat word een storm loop🤭
user
Geplaatst door Carlo Blaauw op maandag 26 september 2022 om 19.59 uur
Oh, waren daar planten dan!? 😅
user
Geplaatst door Angelina Barneveld op maandag 26 september 2022 om 19.56 uur
Speeltuin Texelstraat wightstraat Pas boom weggehaald en aarde neergelegd met een houten paal, zal leuk zijn fleurige planten erin !!!!!!
user
Geplaatst door Alex Witlox op maandag 26 september 2022 om 19.47 uur
Gratis laat me niet lachen.die Florida is 1 hele grote geldput
user
Geplaatst door OmaSannie Van Luijk op maandag 26 september 2022 om 19.45 uur
Kom maar door, heeft mijn lidmaatschapskaart, en die van mijn man, toch nog wat opgeleverd
user
Geplaatst door Stephanie Vos-Haven op maandag 26 september 2022 om 18.51 uur
Niet te geloven. Wat zonde dat het kaal opgeleverd moet worden. Had er een leuk park van gemaakt of dergelijke. Zo zonde.
user
Geplaatst door Hanneke Willemsen op maandag 26 september 2022 om 18.33 uur
Nou, wat zal het opeens druk zijn op die dagen 🤣🤣🤣🤣 Als het maar gratis is 😝
user
Geplaatst door Ellen van Heuven op maandag 26 september 2022 om 18.28 uur
Beetje jammer dat we op de laatste dagen van de Floppieade een file kunnen verwachten om even gauw de Floriade leeg te graaien. Waarom niet net als Amsterdam een mooi park voor Almere. Heeft al genoeg gekost toch.
user
Geplaatst door Bianca Kooman op maandag 26 september 2022 om 18.21 uur
Speeltuin Muziekwijk-Noord hebben we hier iets aan voor ons plantsoen
user
Geplaatst door Maaike Kosterman op maandag 26 september 2022 om 18.21 uur
Mieke Baayen gaan we
user
Geplaatst door Nathalie Ruessink op maandag 26 september 2022 om 18.20 uur
Is toch te zot voor woorden moet kaal.opgeleverd worden omdat het een woonwijk woord mogen de mensen in de woonwijk niet genieten van de natuur🤭🙈
user
Geplaatst door Ellen Boverhuis op maandag 26 september 2022 om 17.12 uur
Zullen we de azijnliefhebbers ( lees negatievelingen) dan maar uitsluiten van deze actie?
user
Geplaatst door Jerry Remkes op maandag 26 september 2022 om 16.41 uur
Dat zijn behoorlijk dure bosjes bloemen
user
Geplaatst door Gilbert Duijnmaijer op maandag 26 september 2022 om 16.32 uur
Gratis bestaat niet..... ergens zijn die bloemen DIK betaald door almere
user
Geplaatst door Thiald Kroon op maandag 26 september 2022 om 16.19 uur
Alles is toch al dood
user
Geplaatst door Ingrid Schoute op maandag 26 september 2022 om 16.15 uur
Nou gratis, dat vind ik wel een hele grote stap om dat te zeggen, ja het is een leuk idee, maar die zelfde Almeerders die hebben er ook dik aan mee betaald, dus het is niet geheel gratis.
user
Geplaatst door Yolanda Altena op maandag 26 september 2022 om 16.06 uur
Wat een leuk initiatief. Al heeft de Floriade heel wat voeten in aarde gehad, ik kan niet anders zeggen, dan dat ik blij verrast was het met eigen ogen te zien. En er staan veel mooie planten! Mooi aangelegd. Ik heb alle negatieve gebeurtenissen even van me afgezet en genoten.