1

Word jij onze 37,399e volger?

instagram

linkedin

Steekpartij in Bouwmeesterbuurt

13 reacties 112 Bouwmeesterbuurt


Aan de E.F. van den Banweg in Bouwmeesterbuurt heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag een steekpartij plaatsgevonden. Dat meldt de politie. 

Volgens de politie vond de steekpartij rond 02.15 uur plaats waarna een traumahelikopter werd opgeroepen om medische assistentie te verlenen aan het slachtoffer.

Het is nog niet bekend of er aanhoudingen zijn verricht door de politie, ook hoe het met het slachtoffer gaat is vooralsnog onbekend.


Tags bij dit artikel: Bouwmeesterbuurt

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Bouwmeesterbuurt of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.

Vacature-alert - 17 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 17 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (13)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Astrid Korsman op vrijdag 06 december 2019 om 14.28 uur
Niet alleen bij jullie .bij ons Door politie een vrouw neergeschoten en in winkelcentrum ook Door politie 6schoten gelost .
user
Geplaatst door Susy Mia op vrijdag 06 december 2019 om 10.11 uur
Wtf gebeurt er allemaal. Iedereen draaid door man. Overal steekpartijen en weet ik het. Gekke shit
user
Geplaatst door Hilda Zuidema op zaterdag 30 november 2019 om 16.03 uur
En natuurlijk niks gehoord en gezien
user
Geplaatst door Barbara Kleine op zaterdag 30 november 2019 om 11.40 uur
Dit heeft niets met de bouwmeesterbuurt te maken dit kan in elke buurt en elke straat gebeuren betekend niet gelijk dat iets slecht is. Hier zegt iedereen op straat elkaar gedag of je diegene kent of niet. En is niet zoals de nieuwbouw waar iedereen elkaar negeerd.
user
Geplaatst door Renwen Bermaes op zaterdag 30 november 2019 om 11.38 uur
Ach ja grote stad inmiddels met grootstedelijke problemen. Daar verander je niks aan.....
user
Geplaatst door Michelle Spier op zaterdag 30 november 2019 om 10.39 uur
Ben er wakker door geworden, hoorde eerst geschreeuw, denk een ruzie voor me flat, daarna hoorde ik sirenes en helicopter.
user
Geplaatst door Ahmed Youssef op zaterdag 30 november 2019 om 10.13 uur
Inderdaad ik werd wakker om 02:15 uur door de traumahelikopter vlakbij mij huis.
user
Geplaatst door Sanne Michiels-Donker op zaterdag 30 november 2019 om 10.00 uur
Davy Michiels in een lekker buurtje wonen wij! 🤪
user
Geplaatst door Victor Alexander Meijboom op zaterdag 30 november 2019 om 08.31 uur
Het feit dat de traumahelikopter opgeroepen is maakt dit incident meteen ernstig, hopelijk red de persoon die gestoken is het. En word de dader of daders gevonden.
user
Geplaatst door David Homma op zaterdag 30 november 2019 om 08.29 uur
Lekker dan, loop ik regelmatig langs, niet midden in de nacht, maar toch.
user
Geplaatst door Moniek Van Oostrom op zaterdag 30 november 2019 om 08.29 uur
Leo lekker naast de deur.
user
Geplaatst door Miranda Schreuders op zaterdag 30 november 2019 om 08.22 uur
Patricia, dat is eng dichtbij....
user