1

Word jij onze 36,968e volger?

instagram

linkedin

Man beroofd en bedreigd in Beatrixpark

12 reacties 112


Een man uit Almere is dinsdagochtend bedreigd en beroofd in het Beatrixpark. De politie zoekt getuigen.

Volgens de politie zat de man rond 11.50 uur op een bankje in het Beatrixpark waar hij een donkergrijze scooter zag staan met daarop twee jongens.

Eén van de jongens stapte af en kwam naar de man toe. Onder bedreiging van een op een vuurwapen gelijkend voorwerp eiste hij geld. De bestuurder van de scooter had een mes in zijn handen. Uiteindelijk werd de man beroofd van zijn tablet, telefoon, sieraden en geld.

Signalementen

De politie zoekt naar de twee verdachten.

  • Verdachte één (bestuurder scooter) is een man met een donkere huidskleur, bruine ogen, opvallend grote neus en lippen. Hij wordt tussen de 20 en 26 jaar oud geschat en is ongeveer 1.70 á 1.80 meter lang. Verder had hij een rond gezicht, stoppels op zijn wangen, een lichte snor en droeg zwarte kleding (onder meer zwarte jas met capuchon en zwarte handschoenen).
  • Verdachte twee (bijrijder scooter) is een man met een donkere huidkleur, donkere ogen, opvallend grote neus en lippen. Hij wordt tussen de 20 en 26 jaar oud geschat en is ongeveer 1.70 á 1.80 meter lang. Hij heeft een lang gezicht, heeft geen gezichtsbeharing en droeg zwarte kleding (onder meer een zwarte sportbroek met enkele dunne witte strepen over beide zijkanten, een zwarte muts en sjaal).

Een ieder met meer informatie wordt verzocht contact op te nemen met de politie via 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.


Tip: Nederland is aan het eind van de coronamaatregelen! - Toe aan een vakantie door Corendon of trek je er op uit in eigen land en kun je een overnachting bij Fletcher Hotels goed gebruiken?


Reacties (12)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Irshaad Juthan op donderdag 12 december 2019 om 19.15 uur
Wat een loslopend tuig. Laten we maar verder niks zeggen over het signalement aangezien men zich altijd wel weer gekwetst of slachtoffer voelt.
user
Geplaatst door Anita Kramer op donderdag 12 december 2019 om 18.08 uur
Patty Buitenhuis toch maar niet meer heen gaan 😟
user
Geplaatst door Kim de Boer op donderdag 12 december 2019 om 17.58 uur
WTF stelletje stakkers zijn het! Ga godverdomme werken voor je geld, met je luie reet! Echt ongelofelijk dat dit nu ook al overdag gebeurt... Kansloze figuren!!
user
Geplaatst door Silvia Boot op donderdag 12 december 2019 om 14.21 uur
Alleen durven ze niet meneer veel sterkte
user
Geplaatst door Sander van Dijk op donderdag 12 december 2019 om 09.19 uur
Myron sterkte aan alle betrokkenen
user
Geplaatst door Kevin Polman Tuin op donderdag 12 december 2019 om 08.58 uur
Steven Reyes zie je.. gebeurd hier ook.
user
Geplaatst door Sandra Terlien op donderdag 12 december 2019 om 05.58 uur
Straks nergens meer veilig??
user
Geplaatst door Sabrina Jaipaul op donderdag 12 december 2019 om 05.55 uur
😭 Jimbo 😣 Ritchie, Sharon, Rikha, San voorzichtig daar 😣
user
Geplaatst door Wally Risch op woensdag 11 december 2019 om 23.39 uur
Kansloze onopgevoede gasten uit een gezin met 5 kansloze kinderen hele dag chips en patat etende debiele ,en een IQ van ongeveer 10 !!!!
user
Geplaatst door Brenda Meijer-Kenter op woensdag 11 december 2019 om 22.12 uur
Niet meer door het park rijden Anja Joop Kenter zelfs overdag ben je niet veilig en heb je van die mongolen die het stoer vinden om een man te beroven, triest volk toch🤬heel veel sterkte voor deze meneer die wss nooit meer alleen op straat durft te lopen😔
user