1

Word jij onze 37,208e volger?

instagram

linkedin

Noodverordening van kracht: evenementen afgelast, publieke locaties gesloten

15 reacties Politiek en gemeente


Alle evenementen in Almere met meer dan honderd aanwezige personen, zullen tot eind maart worden afgelast als gevolg van de Coronacrisis - ook publieke locaties zullen hun deuren gesloten houden. Det meldt de Veiligheidsregio Flevoland vrijdagavond.

Dit betekent dat bijvoorbeeld musea, concertzalen, theaters en sportclubs hun deuren gesloten zullen houden. Ook sportwedstrijden worden afgelast.

Ook landelijk worden evenementen afgelast en publieke locaties gesloten als onderdeel van de aanpak in de strijd tegen de verspreiding van het Corona-virus.


Tip: Nederland is aan het eind van de coronamaatregelen! - Toe aan een vakantie door Corendon of trek je er op uit in eigen land en kun je een overnachting bij Fletcher Hotels goed gebruiken?


Reacties (15)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Maurice Bokma op zondag 15 maart 2020 om 10.53 uur
Publieke locaties? Dus ook de winkels?
user
Geplaatst door Joanna Schouten op zaterdag 14 maart 2020 om 16.57 uur
Op school zijn er ook méér dan 100 kinderen/volwassenen.
user
Geplaatst door Elzard Venema op zaterdag 14 maart 2020 om 16.47 uur
Heel vreemd allemaal. Je zou maar een kraam met wc papier hebben.
user
Geplaatst door Richard Jeltema op zaterdag 14 maart 2020 om 16.05 uur
We gaan gewoon een verjaardagsfeestje houden hoor!
user
Geplaatst door Romy Dumas op zaterdag 14 maart 2020 om 12.34 uur
Markt is er gewoon best raar want het was best druk
user
Geplaatst door Tjeerd Herrema op zaterdag 14 maart 2020 om 10.07 uur
Maar basisschool en VO MBO en markt gaan wel door. Snap jij het, snap ik het?
user
Geplaatst door Rob Lelystad op zaterdag 14 maart 2020 om 09.21 uur
Dat is bij de ambtenaren toch standaard? elk windje dat dwars zit is vrij...
user
Geplaatst door Daan van Dijk op zaterdag 14 maart 2020 om 05.05 uur
Als de vrijmarkt eind april maar wel doorgaat!
user
Geplaatst door Wendy Elting-Ceder op zaterdag 14 maart 2020 om 02.26 uur
Ielaysha PL sportscholen dicht in almere🤦🏾‍♀️
user
Geplaatst door Serena Panizza op vrijdag 13 maart 2020 om 23.14 uur
Antoine, dat was voorlopig je laatste keer trainen vanavond 🤔
user
Geplaatst door Stevie Verduijn op vrijdag 13 maart 2020 om 21.10 uur
En welke publieke locaties worden dan gesloten? Toch niet de Primark he 😪
user
Geplaatst door Samantha Terhorst op vrijdag 13 maart 2020 om 21.08 uur
Ans Niks alles word gesloten en afgelast maar school gat door ook krom hahahah
user
Geplaatst door Lydia Blondt op vrijdag 13 maart 2020 om 21.02 uur
Dus winkels zijn dicht mogen?
user
Geplaatst door Maris Vdrw op vrijdag 13 maart 2020 om 21.01 uur
mogen de kroegen dan wel open zijn en bioscopen
user