1

Word jij onze 37,208e volger?

instagram

linkedin

Kittens in boodschappentas gedumpt bij dierenasiel

9 reacties Politiek en gemeente


Bij het dierenasiel in Almere is vorige week een boodschappentas gedumpt met daarin in totaal vijf kittens. 

Volgens het dierenasiel waren de kittens nog in leven en bleken de beestjes amper twee dagen oud te zijn. Na de vondst ontfermde het dierenasiel zich over de kittens door de juiste zorg te bieden waarna de kittens zijn overgeplaatst naar een liefdevol gastgezin en de toekomst van het vijftal er rooskleurig uit ziet.

Naar verwachting zullen de vijf kittens nog enige tijd bij het gastgezin verblijven om vervolgens een definitief nieuw, liefdevol thuis toegewezen te krijgen. Het is niet bekend wie de kittens gedumpt heeft.


Tip: Nederland is aan het eind van de coronamaatregelen! - Toe aan een vakantie door Corendon of trek je er op uit in eigen land en kun je een overnachting bij Fletcher Hotels goed gebruiken?


Reacties (9)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Nandi van der Horst op woensdag 18 november 2020 om 13.22 uur
Ches Kamerling its soooo fluffy, under the christmassss treeee <3
user
Geplaatst door Annemarie Van Loon op woensdag 18 november 2020 om 11.34 uur
Dieren dump je je onder geen enkele omstandigheid waar San ook. In geval van nood vraag hulp!
user
Geplaatst door Wilhelmina Westbroek op woensdag 18 november 2020 om 10.17 uur
Als je geen kittens wil, dan moet je je poes laten steriliseren.
user
Geplaatst door Margaret Verduin op woensdag 18 november 2020 om 06.09 uur
Het verdient geen schoonheidsprijs maar ze zijn wel op de juiste plek “ gebracht “ Het had ook slechter af kunnen lopen. Ik wens ze een goed thuis 💚
user
Geplaatst door Sabrina Jaipaul op dinsdag 17 november 2020 om 22.36 uur
Naaaaah kijk Jimbo en Moos toevallig hadden we het erover hoe belachelijk dit is 😭
user
Geplaatst door Wilma Morren op dinsdag 17 november 2020 om 21.36 uur
Het bij ah neer gezet
user
Geplaatst door Petra Brocken Haster op dinsdag 17 november 2020 om 20.42 uur
Wat zielig. Snap ik echt niet.
user
Geplaatst door Marja Bolland op dinsdag 17 november 2020 om 20.13 uur
Misschien is de moeder overleden.......
user