1
Melding KNMI: code geel in Almere van kracht van vandaag van 11.00 uur tot tot 23.00 uur − meer info »

Word jij onze 37,399e volger?

instagram

linkedin

Storingen bij levering warmte in Filmwijk: dagenlang in de kou

14 reacties 112 Filmwijk


Inwoners van de Filmwijk hebben dinsdagavond opnieuw te kampen met een storing in de levering van stadswarmte. Dat meldt netbeheerder Liander.

De storing doet zich voor in de omgeving van de Hollywoodlaan. Eerder op de dag kampte het gebied ook al met een storing. Ook maandag en dinsdag waren er storingen in de wijk, waar ook inwoners van de Muziekwijk hinder door ondervonden.

Volgens Liander kunnen de storingen te maken hebben met de extreme kou. Volgens Liander is deze storing naar verwachting rond 23.00 uur verholpen.


Tags bij dit artikel: Filmwijk

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Filmwijk of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.

Vacature-alert - 10 nieuwe vacatures!

Er zijn deze week in totaal 10 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (14)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Michel Brandsma op woensdag 10 februari 2021 om 12.30 uur
https://www.nu.nl/economie/6114633/energieleveranciers-verwachten-geen-problemen-door-sneeuwval-en-kou.html Hahahaha mislukt 😝🤣😜😝🤣😜
user
Geplaatst door Els Beertsen op woensdag 10 februari 2021 om 10.27 uur
Oh wat erg ! Sterkte mensen !
user
Geplaatst door Fabian Verduin op woensdag 10 februari 2021 om 10.01 uur
Extreme kou, het zijn nu eindelijk temperaturen die normaal zijn hier voor de tijd van het jaar kom op zeg
user
Geplaatst door Bo Sanders-Schaefer op woensdag 10 februari 2021 om 00.08 uur
Remco, Jacqueline, Quinten, Misschien dat dit ook in stedenwijk was?
user
Geplaatst door Marijn Bouwhuis op dinsdag 09 februari 2021 om 22.51 uur
Hier uren geen Ziggo en verwarming (nu nog steeds niet, James Stewartstraat), maar weldra - we leven nog steeds 🥳
user
Geplaatst door Naomi Wijers op dinsdag 09 februari 2021 om 22.01 uur
Ja mijn moeder en stiefvader hebben 5x een storing gehad in 3 dagen tijd... Gelukkig nu weer stroom maar nog geen verwarming... 😡
user
Geplaatst door Ineke Bootsma Pastijn op dinsdag 09 februari 2021 om 22.01 uur
In de Minnellistraat (filmwijk) gelukkig niets aan de hand !
user
Geplaatst door Jan Wyatt Kreuning op dinsdag 09 februari 2021 om 21.33 uur
Dat wordt kaarsjes aan en een lekkere ijsdouche
user
Geplaatst door Kim de Weerd op dinsdag 09 februari 2021 om 21.17 uur
Samira Mohamed Abdi check ook Muziekwijk stadsverwarming
user
Geplaatst door Loes Van de Hoek op dinsdag 09 februari 2021 om 21.08 uur
Tering, wat een ellende!!!
user
Geplaatst door Jirina van Daal op dinsdag 09 februari 2021 om 20.59 uur
Janet van Daal Kiona van Daal straks ook bij opa en oma
user
Geplaatst door Juliette Texel op dinsdag 09 februari 2021 om 20.32 uur
Het begon op zondagmiddag. Daarna maandag en vandaag al de 3e keer zonder stroom. Zitten vanaf 17.30 uur zonder enige vorm van electriciteit. Is nu 20.30 uur en nog steeds in het donker, groenten en vlees staat half gekookt op de kookplaat. Liander zegt heel jammer maar kunnen er niets aan doen. Geweldig geregeld met deze kou.
user
Geplaatst door Hanna Bakker op dinsdag 09 februari 2021 om 20.31 uur
Martine Bakker-Slob bij jullie?
user
Geplaatst door Santi Serina op dinsdag 09 februari 2021 om 20.21 uur
Gelukkig op de Cinemadreef nergens last van