1

Word jij onze 37,399e volger?

instagram

linkedin

Meisje door drietal bedreigd en beroofd in Stedenwijk

14 reacties 112 Stedenwijk


De politie is op zoek naar getuigen van een straatroof waarbij een meisje is bedreigd en vervolgens van haar jas is beroofd.

Volgens de politie vond de straatroof vrijdagmiddag tussen 15.10 en 15.25 uur plaats op de Roermondstraat. Hierbij werd zij bedreigd met een mes waarna zij haar jas moest afgeven.

Het drietal is vervolgens gevlucht.

Getuigenoproep

De politie is op zoek naar de drie verdachten. Zij hebben alle drie een donkere huidskleur, zijn tussen de 1.65 en 1.75 meter lang en droegen donkere kleding.

Specifiek is de politie op zoek naar personen die rond het tijdstip iets bijzonders hebben gezien in de buurt van het speeltuintje bij de Brunssumstraat/Venloweg.

Getuigen en mensen met meer informatie worden verzocht om contact op te nemen met de politie via 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.


Tags bij dit artikel: Stedenwijk

Buurtmeldingen Ontvang gratis een melding via Facebook Messenger bij nieuws over Stedenwijk of een andere buurt naar keuze. Ook kun je de voorkeur opgeven om meldingen te ontvangen bij belangrijk nieuws, weeralarmen, hinder op het spoor en winacties.

Vacature-alert - 17 nieuwe vacatures!

Er zijn de afgelopen week in totaal 17 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (14)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Monique Van Es op dinsdag 10 augustus 2021 om 13.42 uur
Almere is verrot Zo mooi toen ik in almere kwam wonen, Hoe hard ik nu weg wil uit deze ghetto!!! Onleefbaar, en de politie doet niks Hebben het te druk met koffie drinken en te lui om van hun reet af te komen! Wordt er kotsmisselijk van!!!!!!
user
Geplaatst door Riny Mensch op dinsdag 10 augustus 2021 om 11.08 uur
Het moet niet gekker worden‼️ ik hoop dat iemand ze op camera heeft staan.
user
Geplaatst door Dennis Mensch op maandag 09 augustus 2021 om 22.42 uur
Lekker bezuinigen op jeugdhulpverlening en kranen dichtdraaien, dan krijg je dit.. wordt alleen nog maar erger, maar zometeen wel een HELE mooie floriade🌷
user
Geplaatst door Michele Huisman op maandag 09 augustus 2021 om 21.08 uur
Waar gaat het heen? Sterkte toegewenst voor het meisje.
user
Geplaatst door Petra Bagerman op maandag 09 augustus 2021 om 20.47 uur
Er loopt hier te weinig politie. Ze zijn zelf te bang op dit op te pakken. Onder t mom we zijn zo druk met de corona. Als ik snachts bel naar de politie omdat ze voor het huis een bedrijf afbreken, drugs, harde muziek, openbaar sex hebben en lachgas gebruiken, komen ze niet (ook niet na 3x bellen) schandalig. Teveel agressie op straat. Lees en zie teveel. Nog even, dan ga ik zeker Almere verlaten. Na 4 jaar is het mooi geweest .. gillend weg
user
Geplaatst door Els Vd R op maandag 09 augustus 2021 om 20.23 uur
Pak dat tuig toch eens hard aan
user
Geplaatst door Wally Risch op maandag 09 augustus 2021 om 19.49 uur
Ik woon zelf in Stedenwijk al 30 jaar maar het word/is echt een ghetto !!!
user
Geplaatst door Corrie Halsema op maandag 09 augustus 2021 om 19.30 uur
Moet niet gekker worden . Waar gaat dat heen . Normaal is dit niet
user
Geplaatst door Ricardo Weetjuhtog op maandag 09 augustus 2021 om 19.14 uur
En de gevangenis is leeg/ gesloten ?... alles loopt nu letterlijk buiten
user
Geplaatst door Ron Res op maandag 09 augustus 2021 om 18.29 uur
Ben weer zo verbaasd. 🤔 Tuig is het!
user
Geplaatst door Mar Ebbing op maandag 09 augustus 2021 om 18.10 uur
Ik vraag me af waarom er zoveel tuig overal rondloopt.
user
Geplaatst door Cora Mertens op maandag 09 augustus 2021 om 18.10 uur
Serieus een jas..... Sterkte voor het meisje
user
Geplaatst door Loes Van de Hoek op maandag 09 augustus 2021 om 18.05 uur
Je verwacht t niet....
user
Geplaatst door Thea Droste op maandag 09 augustus 2021 om 18.01 uur
Het zal niet,ze blijven aan de gang.