Het weer in Almere

  • Vandaag

    Vr 20 mei 2022
    19 °C
  • Morgen

    Za 21 mei 2022
    17 °C
  • Overmorgen

    Zo 22 mei 2022
    19 °C

Meer weer? Klik hier

Vrijdag 20 mei 2022
18.5 °c
2

Word jij onze 38,343e volger?

instagram

linkedin

Floriade op zoek naar vrijwillige hosts om bezoekers welkom te heten

37 reacties Politiek en gemeente


De organisatie van de Floriade 2022 is op zoek naar vrijwilligers die op- en rondom het terrein tijdens het evenement willen fungeren als host en zodoende bezoekers welkom willen heten.

Het evenement vindt van april tot aan oktober plaats in de stad, voor de werving van vrijwilligers heeft de organisatie de campagne 'Hey Floriadefan' opgericht. "Alle hosts zijn straks herkenbaar door hun kleding en worden voorbereid via bijvoorbeeld een e-learning over Almere en Floriade. Zo kunnen zij bezoekers van alles vertellen over Almere en Floriade", aldus de organisatie.

Voor wie warm wordt om vrijwillig aan de slag te gaan en alle do's and dont's, tips and tricks, hots and nots over te brengen aan bezoekers en zijn of haar roeping niet wil missen, kan terecht op de website van Floriadefan.


Vacature-alert - 39 nieuwe vacatures!

Er zijn deze week in totaal 39 vacatures geplaatst voor banen in de regio's Almere, Hilversum, Naarden, Dronten, Weesp, Lelystad en Huizen.

Bekijk overzicht


Reacties (37)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Jasperien van Weerdt op donderdag 20 januari 2022 om 07.10 uur
Waarom worden medewerkers niet normaal betaald? Is daar na het salaris van 2 ton voor de directeur en de miljoenenoverschrijdingen geen geld meer voor? Stuitend om mensen gratis te laten werken.
user
Geplaatst door Ed van der Linden op woensdag 19 januari 2022 om 21.55 uur
Echt een schande dat de gemeente mensen voor niets wil laten werken. Maar ja, je bent er zelf bij als je daar intrapt... Het is een commercieel project mensen... Er zijn mensen die hier een vet salaris verdienen over de rug van vrijwilligers...
user
Geplaatst door Nanette de Jong-Becker op woensdag 19 januari 2022 om 20.34 uur
Hoe durft men 🙈 deze vraag te stellen.
user
Geplaatst door Lia de Graaf op woensdag 19 januari 2022 om 19.31 uur
Misschien kan de directeur enkele "vrijwilligers" betalen
user
Geplaatst door Fabi Etnel op woensdag 19 januari 2022 om 19.03 uur
eerst miljoenen trekken en dan vrijwilligers zoeken.. poehpoeh
user
Geplaatst door Jordy De Jong op woensdag 19 januari 2022 om 15.29 uur
Jullie zijn helemaal gestoord, vrijwillig ? Zijn jullie sirieus ? Wtf. Er worden miljoenen uitgegeven aan die hele onzin en dan kun je niet 100 man een paar mijer geven om te komen werken. Rot op joh met je hele zooi.
user
Geplaatst door Selma Van Gulden op woensdag 19 januari 2022 om 15.24 uur
Geloofd toch geen hond dat wat het al gekost heeft dat eruit te halen zijn wij zo dom of zijn hun zo slim 🧐
user
Geplaatst door Gerard van der Lee op woensdag 19 januari 2022 om 15.04 uur
Dit is een mooie tegenprestatie voor de gemeenteraadsleden die keer op keer extra miljoenen in dit project hebben gestopt zonder toestemming van de burger.
user
Geplaatst door Feline Man op woensdag 19 januari 2022 om 14.59 uur
Dus ze vragen een achterlijk hoge antree prijs en dan durven ze vrijwilligers te vragen🤣🤣🤣
user
Geplaatst door Folkert Buiter op woensdag 19 januari 2022 om 14.31 uur
Niks vrijwilligers, betalen en banen. Floriade zou toch banen genereren?
user
Geplaatst door Shirley van Ginneken op woensdag 19 januari 2022 om 13.55 uur
Vrijwillig ????? Ze zijn gek geworden!!!!! Waarom gratis werken voor hun. Miljoenen heeft het gekost en zij kunnen je geen salaris geven ???
user
Geplaatst door Alfred Bekenkamp op woensdag 19 januari 2022 om 13.36 uur
Mooie job als tegenprestatie voor de uitkeringsgerechtigden in Almere. Oke, kom maar op met de scheldkanonnades en bedreigingen over deze asociale opmerking ;-)
user
Geplaatst door Marit V Deenen op woensdag 19 januari 2022 om 13.25 uur
Directeur zit daar ook op vrijwillige basis??? Hoop echt dat ze niemand vinden op vrijwillige basis! Betaalde banen moeten het zijn !
user
Geplaatst door Rob van Dijk op woensdag 19 januari 2022 om 12.25 uur
De brutaliteit, geldverslindende prestige ding. En nu vrijwilligers vragen.🤮
user