1

Word jij onze 37,208e volger?

instagram

linkedin

‘Prijzen van huizen stijgen het hardst in Flevoland’

19 reacties Politiek en gemeente


De huizenprijzen stijgen de komende tijd het hardst in Flevoland, zo voorspelt Rabobank op basis van onderzoek naar hoe de prijzen van huizen de afgelopen tijd zijn gestegen.

Naar verwachting zullen de prijzen van huizen dit jaar in totaal 20 procent stijgen en volgend jaar 15 procent. Voor mensen die volgend jaar een huis kopen, betekent dit een extra bedrag op de hypotheek van 300 euro over een periode van 30 jaar - meer dan 100.000 euro in totaal. 

Ook de huizenprijzen in veel regio's in het noorden van het land (bijvoorbeeld Noordoost-Groningen) zullen flink stijgen, voorspelt de bank. De kleinste stijging is er dit jaar waarschijnlijk in de regio Amsterdam (12 procent).


Tip: Nederland is aan het eind van de coronamaatregelen! - Toe aan een vakantie door Corendon of trek je er op uit in eigen land en kun je een overnachting bij Fletcher Hotels goed gebruiken?


Reacties (19)

Bekijk hieronder de reacties die geplaatst zijn via Facebook. Ook een reactie plaatsen? Klik hier
user
Geplaatst door Benni Paauw op woensdag 15 september 2021 om 09.34 uur
Imre, denk jij wat ik denk 😎🤑
user
Geplaatst door Mara Josephine Bosker op dinsdag 14 september 2021 om 16.55 uur
Sanne Bosker gaan we
user
Geplaatst door Maurice Bokma op dinsdag 14 september 2021 om 15.05 uur
Nog even en ik kan er een miljoen voor vragen 😁
user
Geplaatst door Annabelle Dakkus op dinsdag 14 september 2021 om 11.48 uur
Ricardo Hagen een ton!!! 😱
user
Geplaatst door Sylvia Nel op dinsdag 14 september 2021 om 10.09 uur
Overbieden en het dan niet meer kunnen betalen, altijd met zijn tweeën blijven werken, kinderen door anderen laten opvoeden daar je zelf altijd aan het werk bent om de lasten te kunnen betalen.. dit wordt een nieuwe toekomst 🙈🥴
user
Geplaatst door Sandrina van Klaveren op dinsdag 14 september 2021 om 08.23 uur
Gaat nergens meer over....😶
user
Geplaatst door Thomas Franken op maandag 13 september 2021 om 22.18 uur
Het is momenteel wat een gek ervoor geeft.
user
Geplaatst door Citara Langbein op maandag 13 september 2021 om 21.53 uur
Alweer? Paar jaar geleden ook al met een ton omhoog gegaan. Huis gekocht voor 140.000. 2 jaar later wordt het huis ernaast verkocht voor 240.000. Wat nu? Gaat het ineens 400.000 worden ofzo? Niet te geloven. En inderdaad allemaal omdat die rijke donders ver boven de vraagprijs bieden. Stop dat overbieden in je hol en geef starters of alleenstaanden ook een kans!
user
Geplaatst door Anneke van Tilburg op maandag 13 september 2021 om 21.35 uur
Te gek voor woorden. Wanneer wordt dit aangepast
user
Geplaatst door Pieter de Haas op maandag 13 september 2021 om 20.08 uur
vertrekken uit Flevoland dus maar
user
Geplaatst door Samantha Hoenson op maandag 13 september 2021 om 19.30 uur
Iedereen vind t belachelijk tot dat ze hun huis te koop aanbieden en dikke dikke winst maken 😉 dan word er niet geklaagd!
user
Geplaatst door Sammy Schuurmans op maandag 13 september 2021 om 18.58 uur
Nou ik weet het niet!! Maar dat is nu al het geval… Lelystad is ook niet anders.. wij zijn al bijna een jaar bezig met kijken en bieden maar het is bizar! Laatst zijn we overboden waarop de koper even €120.000 bovenop de bieden vanaf prijs had gedaan….🥲
user
Geplaatst door Patricia Vd Berg-Serné op maandag 13 september 2021 om 17.59 uur
Echt bespottelijk dit.moet verboden worden.als het ooit in stort.en je wil dan verkopen.zit je er tot je strot in.echt erg voor de starters dit
user
Geplaatst door Guido Dijkstra op maandag 13 september 2021 om 17.54 uur
Leuk als je een huis hebt, echt klote als je graag op jezelf wil wonen.
user
Geplaatst door Esther Wever op maandag 13 september 2021 om 17.25 uur
Lekker idee om flink winst te kunnen maken! Helaas kan je er niks mee want kopen is knetter duur!
user
Geplaatst door Sandra Krop op maandag 13 september 2021 om 17.24 uur
Dat is nu al hoor
user
Geplaatst door Sabrina Castenmiller de Boer op maandag 13 september 2021 om 16.44 uur
Belachelijk huur huizen worden duurder en nu koophuizen ook nog duurder maken. Onze kinderen zitten straks tot hun 40 ste bij papa en mama thuis
user
Geplaatst door Carla Philippi op maandag 13 september 2021 om 16.37 uur
Nou mooi dan...al die starters die er bijna denken te zijn met hun spaargeld..nog ff doorsparen duss ong 10 jaar dan heb je t bij elkaar!!
user
Geplaatst door Marian van Drenth op maandag 13 september 2021 om 16.23 uur
En daar snap ik dus niets van. Almere is net een brug te ver. Er kan niets, mag niets en is niets. Zonde van het geld om daar te gaan wonen